خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

دیفین یک گیاه گرمسیری است ، بنابراین باید آن را گرم نگه داشت. در تابستان 3 بار در هفته و هفته ای یک بار در زمستان به آب نیاز دارد و باید مراقب باشید که طرف گلدان را آب کنید تا آب به ساقه گیاه نرسد. آب مورد نیاز گیاه باید در دمای اتاق ، نور و بدون نمک باشد.

 

 

 

علائم تشنگی گل دیفین باخیا تفاوت دارد

 

اگر هنگام آب کردن دیفنباخیا را فراموش کردید ، کافی است عطش گیاه را آزمایش کنید تا یکی از برگهای آن از بالا خارج شود. او به آرامی برگشت ، به این معنی که او به آب احتیاج دارد.

این گیاه نسبت به آبیاری بیش از حد مقاوم به خشکی است. بنابراین خاک را بین آب دادن بگذارید.

خاک و کودها برای رشد دونباخیا مناسب هستند

خاک منظم و برگدار برای رشد دیفنباخیا مناسب است ، فقط باید آن را تمیز کنید.

برای ضدعفونی کردن ، خاک را در یک کاسه قرار داده و آن را برای مدتی روی گاز یا در فر گرم کنید تا آن را گرم کرده و ضد عفونی کنید.

کود مورد نیاز این گیاه را می توان با سرعت 30 گرم در هر لیتر ، یک بار در هفته از آوریل تا نوامبر مصرف کرد.

دلیل زرد شدن و ریزش برگهای پایین دوین باخیا:

اگر ورق که زرد شد سنگین بود و از زمین افتاده بود ، دلیل آن آبی است.

اگر کاغذ زرد روشن شود و خاموش شود ، به دلیل گرما است.

اگر توجه کردید که برگ های دفن گاوی زرد شده و تار عنکبوت زیر آن پوشانده شده است ، کنه های قرمز به طور حتم به آنها آسیب رسانده است ، بنابراین هر دو هفته یک بار کنه را اسپری کنید.

به دلیل هوای گرم و خشک برگهای گیاه خشک و از بین می روند. لکه های سوخته بر روی برگ ها نیز به دلیل قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب رخ می دهد

رگه های کم رنگ و سفید نشان می دهد که بیشتر نور یا گیاه نیاز به تغذیه مصنوعی دارد. اگر می بینید که برگهای پایین گیاه Devin Patchia لکه های زرد و قهوه ای در حاشیه آنها دیده می شود ، باید بسیار آبیاری شوند. هوای سرد همچنین می تواند باعث برگهای پژمرده شود.

خشک کردن برگها: به دلیل هوای گرم و خشک در اتاق. برای درمان باید در صورت لزوم از رطوبت خاک و آبیاری بازدید کنید. اسپری کردن را با آب فراموش نکنید. همچنین گیاه را به مکانی خنک تر منتقل کنید

 

نحوه پخش و برش دیفن باخیا (نحوه تکثیر)

 

از اواسط بهار تا اوایل تابستان ، قطعات ساقه 10 تا 12.5 سانتی متر را با یک چاقوی تیز از گیاه والدین برش داده و برگهای پایینی را از قلمه ها برش دهید. سپس آن را درون پودر هورمون ریشه زده آغشته کرده و در یک کاسه به قطر 9 تا 11 سانتی متر قرار دهید ، که حاوی کود دانه و قلمه است و آن را با یک کیسه پلاستیکی شفاف بپوشانید. درجه حرارت را از 22 تا 24 درجه سانتیگراد نگه دارید تا ریشه زدن به مدت دو ماه ادامه یابد. بعضی اوقات لازم است کیست برداشته شود تا تهویه لازم صورت گیرد و از شیوع عفونتهای قارچی جلوگیری شود. وقتی ریشه زایی تمام شد ، کیف را برداشته و تغذیه مصنوعی را شروع کنید. پس از رشد کافی ذهن ، آن را به یک قابلمه با قطر 13 سانتی متر ، حاوی کود گلدان منتقل کنید.

اگر دیفنباخیا برای مدت زمان طولانی رشد کرده و دارای ساقه های طولانی ، محکم و بدون برگ است ، می توانید با تقسیم ساقه این گیاه را پخش کنید.

بوری دوین را دور از دسترس کودکان نگه دارید

Diphen bachia یک گیاه سمی است. بنابراین باید به تولید مثل ، حرکت و استفاده از دستکش آنها توجه شود. برای جلوگیری از تماس با سموم گیاهی سمی که باعث تحریک بیش از حد می شوند. Difhtheria Bachia مقدار بسیار کمی سم است و اگر یکی از برگ های آن را به طور کامل مصرف کنید ، به عنوان مثال ، ممکن است 15 دقیقه لکنت کنید.

نام Dumb Cane به این واقعیت اشاره دارد که شیره حاد برگ ها و ساقه های این گیاه باعث ایجاد درد و بی حسی در دهان و گلو می شود به طوری که تارهای صوتی ممکن است فلج شوند. این گیاه نباید در دسترس کودکان باشد تا جویده نشود.

 


سبز و ترکیبی زیبا از این گل آرامش خاصی می بخشد. هر گل روش رشد خود را دارد و عدم توجه به آن باعث پژمردگی گل خواهد شد. اگر ما روشهای مناسب برای دیفنباخیا را انجام ندهیم ، این برگهای دیچن باخیا را زرد می کند. در زیر دلیل زردی و نحوه نگهداری این گل زیبا را خواهید خواند.

چه عواملی باعث خشکی Diffen Bachia می شود؟

نام علمی این گیاه Dieffenbachia amoena از خانواده Araceae است. این جنس حاوی 30 گونه مختلف از گیاهان همیشه سبز برای برگهای زیبای آن است

 

چه عواملی باعث خشکی Diffen Bachia می شود؟

 

برگها به شکل پهن و بیضی شکل و دارای الگوی کمرنگ سبز و زرد است ، در دو طرف برگ دیده می شود و دارای یک جنبه کاملا تزئینی است. برگهای جانبی همیشه در حال رشد و فعال هستند. بتدریج ، برگهای پایین از بین می روند و ساقه لخت می شود ، در حالی که ساقه گیاه گوشتی و استوانه ای است. این گیاه حاوی شیره سمی است و به این گیاه سم سمی فارسی گفته می شود ، بنابراین بهتر است هنگام کار با این گیاه از دستکش استفاده کنید. این گیاه برای پرورش گروهی بسیار مناسب است

  • zahra danesfehani