خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

سفر به مراکش

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ق.ظ
سفر به مراکش

سفر به مراکش

مراکش ترکیبی از مدرن ترین ها، المان های بین المللی در کنار سنت های دیرینه، غذاهای خوشمزه، فرهنگ جالب و ساختمان ها و بناهایی با معماری منحصر بفردی است که در هیچ جای دیگر دنیا نظیر آن را نمی توانید پیدا کنید.

مراکش از آن دست شهرهایی است که در عین بی نظمی به نظم رسیده است، تقریبا همیشه مردمش را در حال رفت و آمد و عبور مرور می بینید. وقتی شب ها به خیابان ها می روید، ده ها  و صدها نفر را می بینید که در رستوران ها و کافه های خیابانی نشسته و گرم گپ  گفتند، راه  رفتن در کوچه های آن شما را به داستان های هزار و یکشب می برد جایی که پیشگویان نشسته اند و منتظرند تا آینده ی شما را با آن گوی گردشان پیش بینی کنند… مراکش از آن دست جاهایی است که برای یک بار هم که شده باید در عمرتان ببینید، البته که ما اعتقاد داریم این جهان آن قدر دیدنی است که هر جای آن را باید حداقل یک بار دید با این حال، سفر به مراکش از بایدهاست، هم این که کشور ارزانی است و هم آن قدر جذابیت دارد که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

ادامه مطلب...


برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی